One-third of Internet users
in India above 25 years of age consume alcohol and the majority of them prefer
beer to any other alcoholic drink, says a study. "Beer emerged as the No.
1 choice with 44 per cent of alcohol consumers on Internet in India citing it
as their favourite drink, while close to one-fourth (26 per cent) of them said
they preferred Whiskey the most," an online survey conducted by Juxt and
Qilo has said. Vodka, preferred by 14 per cent, and Rum, preferred by nine per
cent, took the third and fourth spots, respectively, it added. "The study
just reiterates Qilo's strong belief in online as an excellent medium to reach
out to the consumers in lifestyle categories like alcohol," Qilo
co-founder Vipul Mathur said. The survey was conducted from Juxt's access
panel, India Research Panel (an initiative of Juxt & Youmint) among over
6.5 lakh net users who were above 25 years old and were from top 12 cities in
the country. Commenting on the survey, Juxt co-founder Mrutyunjay said:
"Internet is an excellent medium to not only study usage and brand loyalty
but also drive engagement in categories like alcohol..." Juxt is a leading
research-based advisory firm with presence in both online and offline research
space in the country.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
ఉపాధి, వేతన వృద్ధి రెండింటిలోనూ బెంగళూరే టాప్
నూతన ఉపాధి అవకాశాల కల్పన, వేతన వృద్ధి రెండింటిలోనూ దేశంలోని నగరాలన్నింటిలోనూ బెంగళూరు అగ్రస్థానంలో నిలిచింది. చెన్నై, ఢిల్లీ తర్...
-
మార్కెట్ విలువలో బిఎస్ఇ కొత్త రికార్డు బొంబాయి స్టాక్ ఎక్స్ఛేంజిలో (బిఎస్ఇ) లిస్టింగ్ అయిన కంపెనీల ఉమ్మడి మార్కెట్ విలువ మంగళవారం (202...
-
దేశంలో సుజుకి మోటార్ కార్పొరేషన్ (ఎస్ఎంసి) మూడు కోట్ల కార్ల ఉత్పత్తి మైలురాయిని దాటింది. అయితే తన మాతృదేశంలో ఈ మైలురాయిని సాధించిన సమయం...
-
ఈ ఏడాది దేశంలో సీనియర్ ఎగ్జిక్యూటివ్ స్థాయిలో వేతనాల వృద్ధి 20 శాతం వరకు ఉంటుందని అంచనా. ప్రతిభను వెన్నుతట్టి ప్రోత్సహించడం, ఇన్న...
No comments:
Post a Comment