Microsec group company Foreseegame.com has
hit success with online game based consumer connect activity, Mircosec
Enterprise chairman B L Mittal said here today. "We have already got
60,000 active users within three months on launch of the portal," he
said. Foreseegame.com creates games surrounding branded products and
allows users to play free with some freebies to winners which allows
direct connect with brands and consumers, he said. Company sources said
the response from young generation is huge and at least three lakh to
five lakh active users of the portal are expected. Foreseegame.com
charges Rs 10 for each game played from its clients which include Emami,
Linc Pens, Rupa & Co among others. Mittal said with the surge in
internet user base among the young generation, digital based consumer
campaign strategies are gaining ground.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
ఈ వారంలో 24300 పైన బుల్లిష్
నవంబర్ 25-29 తేదీల మధ్య వారానికి ఆస్ట్రో టెక్నికల్ గైడ్ నిఫ్టీ : 23907 (+375 ) గత వారంలో నిఫ్టీ 23956 - 23263 పాయింట్ల మధ్యన కదల...
-
మార్కెట్ విలువలో బిఎస్ఇ కొత్త రికార్డు బొంబాయి స్టాక్ ఎక్స్ఛేంజిలో (బిఎస్ఇ) లిస్టింగ్ అయిన కంపెనీల ఉమ్మడి మార్కెట్ విలువ మంగళవారం (202...
-
దేశంలో సుజుకి మోటార్ కార్పొరేషన్ (ఎస్ఎంసి) మూడు కోట్ల కార్ల ఉత్పత్తి మైలురాయిని దాటింది. అయితే తన మాతృదేశంలో ఈ మైలురాయిని సాధించిన సమయం...
-
ఈ ఏడాది దేశంలో సీనియర్ ఎగ్జిక్యూటివ్ స్థాయిలో వేతనాల వృద్ధి 20 శాతం వరకు ఉంటుందని అంచనా. ప్రతిభను వెన్నుతట్టి ప్రోత్సహించడం, ఇన్న...
No comments:
Post a Comment