As part of its HorizoNext strategy, auto
major Tata Motors today launched 'Tata Motors Service', a comprehensive
and renewed service programme for achieving deeper customer engagement.
Besides, the company, which has been facing steep fall in sales for the
past many months, also rolled out 11 distinctive service offerings
across its 800 service networks spread over 500 locations. "As a part
of our greater focus on customer delight in our HorizoNext strategy,
these service initiatives harness technology and our network to take
service to a higher level of customer satisfaction," Tata Motors
passenger vehicle business unit head Ranjit Yadav said after unveiling
the new brand identity for the company's new service programme. With
these initiatives, the company will harness its over 800
technology-backed sales outlets and customer insights to the next level,
he said. To attract customers, the company has already announced a new
format of its passenger car showrooms with a video wall, wi-fi-enabled
lounges, merchandising of accessories and lifestyle products, cafes and
play areas for kids. It plans to upgrade 150 of its 250 strong
dealerships by the fiscal end. "We are empowering our network with
tools, technology and processes to ensure that Tata Motors service truly
stands for responsiveness, reliability and best value that delight our
customers," passenger vehicles business unit senior vice-president
Ankush Arora said.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
ఈ వారంలో 24300 పైన బుల్లిష్
నవంబర్ 25-29 తేదీల మధ్య వారానికి ఆస్ట్రో టెక్నికల్ గైడ్ నిఫ్టీ : 23907 (+375 ) గత వారంలో నిఫ్టీ 23956 - 23263 పాయింట్ల మధ్యన కదల...
-
మార్కెట్ విలువలో బిఎస్ఇ కొత్త రికార్డు బొంబాయి స్టాక్ ఎక్స్ఛేంజిలో (బిఎస్ఇ) లిస్టింగ్ అయిన కంపెనీల ఉమ్మడి మార్కెట్ విలువ మంగళవారం (202...
-
దేశంలో సుజుకి మోటార్ కార్పొరేషన్ (ఎస్ఎంసి) మూడు కోట్ల కార్ల ఉత్పత్తి మైలురాయిని దాటింది. అయితే తన మాతృదేశంలో ఈ మైలురాయిని సాధించిన సమయం...
-
ఈ ఏడాది దేశంలో సీనియర్ ఎగ్జిక్యూటివ్ స్థాయిలో వేతనాల వృద్ధి 20 శాతం వరకు ఉంటుందని అంచనా. ప్రతిభను వెన్నుతట్టి ప్రోత్సహించడం, ఇన్న...
No comments:
Post a Comment